Support / FAQ
Herunder kan du finde svar på alt vedr. brugen og opståede problemer i Smart-Regnskab.
Aktivering af programmet
For at sikre mod kopiering af Smart Regnskab software, er programmet beskyttet af en unik aktiveringsnøgle som først kan dannes efter programmet er installeret.
Når programmet er blevet installeret skal du anmode om en aktiveringskode / licensnøgle via knappen SEND EMAIL under menuen ADMINISTRATION -> VIRKSOMHEDSDATA i programmet. Tryk gerne 2 gange på knappen. Vi vil så hurtigst muligt fremsende aktiveringskoden per email. Det er meget vigtigt at du følger installationsvejledningen som du finder her: http://www.smart-regnskab.dk/Video/Installation.html . Hvis din computer siger der ikke er adgang til internettet er det fordi din firewall eller andet spærrer for at sende os mails. Du skal så sende os den tekst der står du skal maile til os. Det er en tekst / kode der ser ud i stil med dette: CVR:12345678 KODE:1234 BESKED:([email protected])
Vi sender koden hurtigst muligt herefter
Ja, du kan sagtens nulstille regnskabet.
Det eneste du skal gøre er at tage en backup af din database lige efter du har installeret og aktiveret programmet, men FØR du begynder at bogføre.
Når du så har øvet dig i programmet og gerne vil nulstille, overskriver du blot din database med din database backup, og så vil regnskabet være nulstillet. HUSK også at slette evt. fakturafiler mv. du har lavet.
Du kan se hvor enkelt du tager backup og geninstallerer her: http://www.smart-regnskab.dk/Video/Back … ering.html
Hvis du ikke følger ovenstående procedure skal du afinstallere og geninstallere programmet og købe en ny aktiveringskode. Skriv til [email protected] for aktuel pris på dette.
Årsagen kan være at din internetudbyder spærrer for denne funktion i programmet. Du bedes gøre følgende for at få en aktiveringskode:
1) Slå internettet fra på din computer (tag internetkablet ud eller slå Wi-Fi fra på computeren)
2) Anmod om en aktiveringskode / licensnøgle via knappen SEND EMAIL under menuen ADMINISTRATION -> VIRKSOMHEDSDATA i programmet. Tryk gerne 2 gange på knappen.
3) Din computer vil nu sige at der ikke er adgang til internettet er det fordi din firewall eller andet spærrer for at sende os mails. Du skal så sende os den tekst der står du skal maile til os til [email protected]. Det er en tekst / kode der ser ud i stil med dette: CVR:12345678 KODE:1234 BESKED:([email protected])
Din licenskode er kun gældende til en computer og firma.
Hvis du afinstallerer programmet og vil geninstallere det igen senere, skal du huske at følge vores backup instruktion som du finder her: http://www.smart-regnskab.dk/Video/Back … ering.html . Hvis ikke du gør dette vil du ikke kunne installere programmet igen da din licenskode er unik og kun virker en gang. Følger du ikke dette og vi senere skal fremsende en ny licenskode til dig vil dette koste 199 kroner + moms i administrationgebyr, som det også fremgår af den mail du fik med aktiveringskoden første gang.
Du kan bestille en ny kode ved at skrive til os på [email protected]
Du skal så fra programmet anmode om en ny licenskode som første gang du installerede. Vi fremsender denne så snart din indbetaling er modtaget.
Send en mail til [email protected] når du har foretaget betaling, så vi ved hvad din indbetaling vedrører